Selam agalar benim rx 6700 xt yandı ve yedek olarak tuttuğum 1050 ti kullanmaya başladım. Daha sonra Rx 9060 XT aldım. Daha 1 saat önce kutuyu açtım yani sıfır.
Pc ye taktım görüntü vermedi. Bios reset , ram sök tak , ddu ile eski driverleri sildim , 1050 ti takınca görüntü geliyor ama rx 9060...