Merhabalar Ben Norway Bu gün Tamamen "KİMİ 2.6" ya yaptırdığım
Durum rol + dm duyuru botunun sourcesini salcam
gram ugrasmadım tek promptla hallettim components v2de kullandım
iyi kullanımlar dilerim
Komutlar
/dmduyur <mesaj>
Components V2 DM duyuru (Online/Herkese/Offline)
/dmduyurrol...