ana hesap ban yedi itiraz ettim red yedim yan hesap açıyorum ana hesap süresiz yasaklandığı için Engelden Kaçma ihlali yiyorum oda süresiz ban yiyor bu illetten kurtulma yolu var mı? Dcde ne güzel sövüşüyoduk özledim 10 gündür dc giremiyorum sövemiyorum yardım edin format atsam düzelir mi ?