merhaba antigravity kullandım kiro kullandan verdent filan kullandım cursoru merak ediyorum kullanmak istiyorum ama bir türlü free triali başlatamadım nasıl başlatırım birde youtubede filan toolslar gördüm free trialı sıfırlıyorlar hesap degiştirmeye filan galiba gerek kalmıyor bu toolslar gerçekmi