Arkadaşlar bundan 1.5 sene önce fln neverlose kullanıyodum pahalı baya madalyalı hesaplarda iyi bir rage cfg yi yüklüyom premierde vura kura anti aimle oynuyodum bi baseden öbür baseye adam vuruyodu manyak :d Benim bu ara tekrardan cs2 başlasayım geldi bi neverlose alıyım diyorum bi tane de...