Selamlar bu gün size eskiden yapıp kullandığım şimdide size verdiğim enjektordur. Dahili bypassı yoktur!
1- "KekokomandOENJEKTOR.exe" yönetici olarak çalıştırın biraz bekleyin (oyunu bulması için)
2- "OYUN ISMI GIRINIZ:" yere csgo.exe ya da csgo yazın
3- Son olarak dlliniz ismi ne ise yazın ve...