Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kendi CS2 özel sunucumda botlara karşı oynamak istiyorum. Ancak mevcut botlar hem çok zayıf hem de gerçek oyuncu hissi vermiyor.
İstediğim şey; botların isimlerinin ve profil resimlerinin değiştirilebilmesi, ayrıca botların gelişmiş “hard” modda, daha akıllı ve rekabetçi şekilde oynamasıdır...
╔════════════✬✬✬✬═════════════╗
Saygı ve Sevgi dolu bir ortam✓
İlgili Yönetim Ekibi✓
Bolca Etkinlik✓
HvH mod Savaşı✓
Yeni bir çağ başlatıyor✓
Farklı Bir Ortama Açılan Kapı✓
Unutma Sen Yoksan Biz Her Zaman 1 Kişi Eksiğiz✓
Yeni Dostlar Ve Arkadaşlar Edinecegini Biliyoruz✓
Talep yüksek olursa...