bugün seçkinde rank kasıyordum arkadaşımla sonra takımdaki adam istek attı birlikte kasıyoduk 5 li, baya da iyi gidiyorduk sonra adam bu hesapları satıcam dedi bende ne kadara gidiyo dedim, g2g de 25k ranklı hesabı 50 euro dedi, türk satış sitelerindede o fiyata yakın bir fiyat var, gerçekten...