Beyler cs2 de harita atölye haritaları ne zaman çıkacak tam olarak eski haritalar vs kullanılabilecek mi aim crosshair mapleri vs birkaç blogda okudum dosya olarak atıp açabiliyorsun demişler yaptım olmadı bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir bilginiz varsa cevaplarsanız çok mutlu olurum