İstenilen: Programın içerisine gömülü olan passwordu bulup doğru flagı almak.
Kendine güvenenler değil denemek isteyenler şansını denesin bilgili arkadaşlar konudan uzak durabilirler.
}
if (strstr(exe, "x64dbg") || strstr(exe, "ollydbg") ||
strstr(exe, "windbg") || strstr(exe...