beyler ailem korona oldu 7 gün izolasyonda kaldıktan sonra test yaptırdım bu sabah negatifti ama akşam eve geldim pozitifti ve ben okula girdim markete girdim okulda arkadaslarımla konusuyorum marketle temas oldu
o kadar kısının hakkına gırmıs bıle olabılırım bu sıstem dalga filan geçiyor...