corona

  1. SANALDANANALA

    Arkadaşlar ne yapmam gerek?

    beyler ailem korona oldu 7 gün izolasyonda kaldıktan sonra test yaptırdım bu sabah negatifti ama akşam eve geldim pozitifti ve ben okula girdim markete girdim okulda arkadaslarımla konusuyorum marketle temas oldu o kadar kısının hakkına gırmıs bıle olabılırım bu sıstem dalga filan geçiyor...
Geri
Üst Alt