Forumda ilk konu o yüzden hafiften başlıyorum. Birkaç maçlık rage oynamak için kullandığım bir spoofer format veya hiçbirşey gerektirmiyor sadece loadlayın 2 sürücü yükleyecek imzalardan dolayı sadece WINDOWS 10 da çalışmaktadır.
Not: Eğer revouninstaller gibi bir araçla vanguardı silip...