iyi geceler arkadaşlar vs nin içinde codex 5.4 kullanıyorum fakat jailbreak olmadığı en basit macro yaptıracam onu bile yapamıyoruz yani kodu ben yazsam dahi engelliyor bi şekilde promt v.b birşey varmı jailbreak edebileceğim yada localde çalıştırabileceğim jailbreak edilmiş yapayzeka modeli...