Öncelikle Herkese selamlar ben bir gün Wolftu oynarken cikmak istedigimde cikmiyordu hala bu sorunu olan arkadaslara derman olmaya geldim!
cünkü bunun icin kücük bir kod yazdim ve sadece Wolftu uygulamasini kapatiyor! artik görev yöneticisinden 1 saat ugrasmaniza gerek kalmayacak!
!!!UYGULAMA...