blackbar

  1. ankararepublic

    Nvidia Experience Valorant Kayıt Alırken 4:3 Blackbar

    nvidianın kayıt programından anında yenıden oynatma kullanıyorum vurusları falan kaydetmek icin fakat yeni monıtore gectigimden beri 4:3 kayıt aldıgımda yanlar blackbarlı sekilde kaydediyor bazı kayıtları blackbar olmadan kaydedıyor anlamadıgım sekılde bu sorunun cozumu var mıdır bılgısı olan...
Geri
Üst Alt