autoexec

  1. O

    Çözüldü autoexec 64 bit hatası alıyorum

    autoexec arkadaşlar bunu en sonda bir kere çalıştırmak istediğimde 64 bit hatası alıyorum araştırdım ama bulamadım
Geri
Üst Alt