Herkeze selamlar bende asus h81m-d r2.0 anakart var tpm felan yok o yüzden spoff atarken zorlu oluyor yeni anakarta geçmeye karar verdim bi arkadaş gigabyte a520 mk yı önerdi bu anakart alınırmı veya sizin önerileriniz nelerdir? bütçe 2k civari 1.5k felan da olur