Bu içerik karşıma çok çıkmaya başladı kulağa fısıldayanından tut kulak yalayanına; dişlerine vuranlardan tut mikrofona bir şey sürteninden... Şahsen bunlardan tiksiniyorum nasıl bunları dinleyerek uyuyabilenler,rahatlayanlar oluyor bana çok saçma geliyor. Sizlerin görüşlerinizi merak ediyorum