artı değer

  1. TheProtector

    Ben Herkes Gibi Bencil değilim ulan !

    Merhabalar arkadaşlar başlık için hemen agresif düşüncelere girip ön yargı ile yaklaşmayın lütfen 🙃 Üye olunca kullanım şartlarına şöyle bir göz gezdirdim okudum bazıları çok mantıklı geldi bazıları çok saçma ama bu platformda eğer zaman geçirmeyi düşünüyorsak uymak , saygı duymak zorundayız...
Geri
Üst Alt