iyi akşamlar herkese yeni anakart aldım gigabyte a520 mk v2 diye bide yeni işlemci alacağım oda amd ryzen 3 3100 diye bunları kasama taktıktan sonra bios update gerekir mi yoksa başka bir işlemci takıp öyle mi yapmam lazım yani direk işlemciyi taktığımda çalışır mı yoksa ekran hiç mi açılmaz...