bugün bi arkadaşımız çekiliş yapmıştı biliyorsunuz 1 aylık vds diye o bana çıktı da şuan vdslik işim yok para işimi görür o yüzden satıyorum
ödeme yöntemi vesaire derseniz ibandan da burdaki yetkililer alışverişe ortak olup ortamdaki güveni sağlayabilir onun dışında nasıl ödeme alırım bilmiyorum...