Merhaba arkadaslar bazı forumlarında analiz yapıyorum kendim bu sıralar çok hesap çalma olayları oluyor bazen düsünüyorum modlarda bi sorunmu var yoksa hesapları stealer ile çalıyorlarmı yoksa gidip forum hesaplarımı satıyorlar neyse çünkü artıs var yani konuya gelelim 2 fa açcaz bu gün nasıl...