Selamın aleyküm. Eylül 18 de ban yedim hileden, girdiğim her hesap ban yiyor ve 152 hatası alıyorum. Ticket açtığım zaman Ocak 18'de banımın açılacağını söylediler. Size asıl sorum şu. Sizce Spoofer almaya değer mi? Formatsız yeni ürünler çıkmış. Format atmadan Spoof yapıp takılmak mı yoksa...