Sxtan diye bir çocuk vardı. 12 yaşında ama kendini full “elite reverser” sanıyor. Daha doğru düzgün İngilizce cümle kuramıyor ama konuşurken hep şöyle takılıyor:
“Bro ben bunu easy cracklerim ya, protection falan yok bunda, just unpack and patch bro…”
Bir gün eline bir program geçti. Normalde...