valorant kernel injector hakkında

kasapoglu

Silver Üye
Katılım
18 Haz 2024
Mesajlar
88
Beğeniler
17
merhabalar gençler üzerinde uğraştığım bir proje var açıkçası proje bana ait değil bir tanıdıktan aldım üzerinde geliştirmeler yaptım hvci açık şekilde çalıştırabiliyorum herşey okey ama maindlli çağıramıyorum projenin sistemi birazcık complex asm bilgisi gerekiyor anladığım kadarıyla o yüzden konu açıyorum

C++:
   //stub compiled with nasm: https://www.nasm.us/
    uint8_t dll_stub[] = { "\x51\x52\x55\x56\x53\x57\x41\x50\x41\x51\x41\x52\x41\x53\x41\x54\x41\x55\x41\x56\x41\x57\x48\xB8\xFF\x00\xDE\xAD\xBE\xEF\x00\xFF\x48\xBA\xFF\x00\xDE\xAD\xC0\xDE\x00\xFF\x48\x89\x10\x48\x31\xC0\x48\x31\xD2\x48\x83\xEC\x28\x48\xB9\xDE\xAD\xBE\xEF\xDE\xAD\xBE\xEF\x48\x31\xD2\x48\x83\xC2\x01\x48\xB8\xDE\xAD\xC0\xDE\xDE\xAD\xC0\xDE\xFF\xD0\x48\x83\xC4\x28\x41\x5F\x41\x5E\x41\x5D\x41\x5C\x41\x5B\x41\x5A\x41\x59\x41\x58\x5F\x5B\x5E\x5D\x5A\x59\x48\x31\xC0\xC3" };

    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x18) = iat_function_ptr;
    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x22) = orginal_function_addr;
    /* Save pointer and orginal function address for stub to restre it.
    mov rax, 0xff00efbeadde00ff  ; dll_stub + 0x18 (iat_function_ptr)
    mov rdx, 0xff00dec0adde00ff  ; dll_stub + 0x22 (orginal_function_addr)
    mov qword [rax], rdx
    xor rax, rax
    xor rdx, rdx
    */

    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x39) = (uint64_t)AllocatedSectionsAddress;
    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x4a) = EntryPoint;
    /* Save module_base and entry_point to call dllmain correctly
    sub rsp, 0x28
    mov rcx, 0xefbeaddeefbeadde ; dll_stub + 0x39 (base)
    xor rdx, rdx
    add rdx, 1
    mov rax, 0xdec0addedec0adde ; dll_stub + 0x4a (entry_point)
    call rax
    */

dll main için bunları entegre etmek lazım dll den çekip anladığım kadarıyla yoksa maindlli çağıramıyorum adam akıllı bilgisi olan dostlarımız varsa eğer discord'dan bana istek atsın projeyi de veririm problem değil zaten bana ait değil virüstotal'den çekilmiş bir src

Discord: xresup
 
merhabalar gençler üzerinde uğraştığım bir proje var açıkçası proje bana ait değil bir tanıdıktan aldım üzerinde geliştirmeler yaptım hvci açık şekilde çalıştırabiliyorum herşey okey ama maindlli çağıramıyorum projenin sistemi birazcık complex asm bilgisi gerekiyor anladığım kadarıyla o yüzden konu açıyorum

C++:
   //stub compiled with nasm: https://www.nasm.us/
    uint8_t dll_stub[] = { "\x51\x52\x55\x56\x53\x57\x41\x50\x41\x51\x41\x52\x41\x53\x41\x54\x41\x55\x41\x56\x41\x57\x48\xB8\xFF\x00\xDE\xAD\xBE\xEF\x00\xFF\x48\xBA\xFF\x00\xDE\xAD\xC0\xDE\x00\xFF\x48\x89\x10\x48\x31\xC0\x48\x31\xD2\x48\x83\xEC\x28\x48\xB9\xDE\xAD\xBE\xEF\xDE\xAD\xBE\xEF\x48\x31\xD2\x48\x83\xC2\x01\x48\xB8\xDE\xAD\xC0\xDE\xDE\xAD\xC0\xDE\xFF\xD0\x48\x83\xC4\x28\x41\x5F\x41\x5E\x41\x5D\x41\x5C\x41\x5B\x41\x5A\x41\x59\x41\x58\x5F\x5B\x5E\x5D\x5A\x59\x48\x31\xC0\xC3" };

    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x18) = iat_function_ptr;
    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x22) = orginal_function_addr;
    /* Save pointer and orginal function address for stub to restre it.
    mov rax, 0xff00efbeadde00ff  ; dll_stub + 0x18 (iat_function_ptr)
    mov rdx, 0xff00dec0adde00ff  ; dll_stub + 0x22 (orginal_function_addr)
    mov qword [rax], rdx
    xor rax, rax
    xor rdx, rdx
    */

    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x39) = (uint64_t)AllocatedSectionsAddress;
    *(uint64_t*)(dll_stub + 0x4a) = EntryPoint;
    /* Save module_base and entry_point to call dllmain correctly
    sub rsp, 0x28
    mov rcx, 0xefbeaddeefbeadde ; dll_stub + 0x39 (base)
    xor rdx, rdx
    add rdx, 1
    mov rax, 0xdec0addedec0adde ; dll_stub + 0x4a (entry_point)
    call rax
    */

dll main için bunları entegre etmek lazım dll den çekip anladığım kadarıyla yoksa maindlli çağıramıyorum adam akıllı bilgisi olan dostlarımız varsa eğer discord'dan bana istek atsın projeyi de veririm problem değil zaten bana ait değil virüstotal'den çekilmiş bir src

Discord: xresup
yardım etmek isteyen yokmu?
 
IMG_3761.png

konu ile alakasız şeyler neden yazıyorsunuz anlamıyorum 😀
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Normal allocation kullanamazsın çağırdığın anda oyun çöker. groax öğretsin sana
 
Öncellikle kodu doğru düzgün atman lazım IAT readlemeden ptrını çekmeden nasıl memde yazıyon bir de virüstotalden buldum source diyip inş flex yapmaya çalışmamışsındır çünkü allah çarpsın şu kodu 8-9 yıldır falan görüyom valorantta da çalışma ihtimali -10% falan
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Öncellikle kodu doğru düzgün atman lazım IAT readlemeden ptrını çekmeden nasıl memde yazıyon bir de virüstotalden buldum source diyip inş flex yapmaya çalışmamışsındır çünkü allah çarpsın şu kodu 8-9 yıldır falan görüyom valorantta da çalışma ihtimali -10% falan
Adam zaten bir kısmını atmış ptr çekmediğini nerden biliyon
 
Adam zaten bir kısmını atmış ptr çekmediğini nerden biliyon
Çekmesi şart ztn attığına göre. sankı cok degerlı bır seymıs gıbı nıye kodun bır kısmını atıyor anlamadım allah carpsın 8 yıl once falan gordum aynı kodun başka bi ıvır zıvırda olduğunu hangi malın sourcesi acaba virustotalden bulmuş
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt