Rogue Company Offsets

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

R7flex

Banned
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
3,314
Beğeniler
1,740
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
C++:
std::uintptr_t GNames = 0x6523040;
std::uintptr_t GObjects = 0x654f2b8;
std::uintptr_t GWorld = 0x6691c28;
std::uintptr_t camera_manager = 0x2b8; Türü APlayerCameraManager*
std::uintptr_t camera_cache = 0x290; Türü FCameraCacheEntry
std::uintptr_t persistent_level = 0x30; Türü ULevel*
std::uintptr_t game_instance = 0x188; Türü UGameInstance*
std::uintptr_t local_players_array = 0x38; Türü TArray<ULocalPlayer*>
std::uintptr_t player_controller = 0x30; Türü APlayerController*
std::uintptr_t acknowledged_pawn = 0x2a0; Türü APawn*
std::uintptr_t root_compenent = 0x130; Türü USceneComponent*
std::uintptr_t actor_array = 0x98; Türü AActor*
std::uintptr_t actor_count = 0xa0; Türü uint32_t
std::uintptr_t actor_id = 0x18; Türü yok int gibi düşünebilirsiniz.
std::uintptr_t player_state = 0x228; Türü APlayerState*
std::uintptr_t actor_mesh = 0x280; Türü USkeletalMeshComponent*
std::uintptr_t bone_array = 0x478; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t component_to_world = 0x1c0; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t relative_location = 0x11c; Türü FVector
std::uintptr_t last_submit_time = 0x2AC;
std::uintptr_t last_render_time = 0x2B4;
std::uintptr_t health = 0x27b8;
std::uintptr_t max_health = 0x27bc;
std::uintptr_t player_name = 0x300;
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
C++:
std::uintptr_t GNames = 0x6523040;
std::uintptr_t GObjects = 0x654f2b8;
std::uintptr_t GWorld = 0x6691c28;
std::uintptr_t camera_manager = 0x2b8; Türü APlayerCameraManager*
std::uintptr_t camera_cache = 0x290; Türü FCameraCacheEntry
std::uintptr_t persistent_level = 0x30; Türü ULevel*
std::uintptr_t game_instance = 0x188; Türü UGameInstance*
std::uintptr_t local_players_array = 0x38; Türü TArray<ULocalPlayer*>
std::uintptr_t player_controller = 0x30; Türü APlayerController*
std::uintptr_t acknowledged_pawn = 0x2a0; Türü APawn*
std::uintptr_t root_compenent = 0x130; Türü USceneComponent*
std::uintptr_t actor_array = 0x98; Türü AActor*
std::uintptr_t actor_count = 0xa0; Türü uint32_t
std::uintptr_t actor_id = 0x18; Türü yok int gibi düşünebilirsiniz.
std::uintptr_t player_state = 0x228; Türü APlayerState*
std::uintptr_t actor_mesh = 0x280; Türü USkeletalMeshComponent*
std::uintptr_t bone_array = 0x478; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t component_to_world = 0x1c0; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t relative_location = 0x11c; Türü FVector
std::uintptr_t last_submit_time = 0x2AC;
std::uintptr_t last_render_time = 0x2B4;
std::uintptr_t health = 0x27b8;
std::uintptr_t max_health = 0x27bc;
std::uintptr_t player_name = 0x300;
bune
 
offsets leri sourceye nasıl ekliyceğim nerden başlamam lazım bilgisi olan ayrıntı verebilirmi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
C++:
std::uintptr_t GNames = 0x6523040;
std::uintptr_t GObjects = 0x654f2b8;
std::uintptr_t GWorld = 0x6691c28;
std::uintptr_t camera_manager = 0x2b8; Türü APlayerCameraManager*
std::uintptr_t camera_cache = 0x290; Türü FCameraCacheEntry
std::uintptr_t persistent_level = 0x30; Türü ULevel*
std::uintptr_t game_instance = 0x188; Türü UGameInstance*
std::uintptr_t local_players_array = 0x38; Türü TArray<ULocalPlayer*>
std::uintptr_t player_controller = 0x30; Türü APlayerController*
std::uintptr_t acknowledged_pawn = 0x2a0; Türü APawn*
std::uintptr_t root_compenent = 0x130; Türü USceneComponent*
std::uintptr_t actor_array = 0x98; Türü AActor*
std::uintptr_t actor_count = 0xa0; Türü uint32_t
std::uintptr_t actor_id = 0x18; Türü yok int gibi düşünebilirsiniz.
std::uintptr_t player_state = 0x228; Türü APlayerState*
std::uintptr_t actor_mesh = 0x280; Türü USkeletalMeshComponent*
std::uintptr_t bone_array = 0x478; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t component_to_world = 0x1c0; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t relative_location = 0x11c; Türü FVector
std::uintptr_t last_submit_time = 0x2AC;
std::uintptr_t last_render_time = 0x2B4;
std::uintptr_t health = 0x27b8;
std::uintptr_t max_health = 0x27bc;
std::uintptr_t player_name = 0x300;
Thjanks!
C++:
std::uintptr_t GNames = 0x6523040;
std::uintptr_t GObjects = 0x654f2b8;
std::uintptr_t GWorld = 0x6691c28;
std::uintptr_t camera_manager = 0x2b8; Türü APlayerCameraManager*
std::uintptr_t camera_cache = 0x290; Türü FCameraCacheEntry
std::uintptr_t persistent_level = 0x30; Türü ULevel*
std::uintptr_t game_instance = 0x188; Türü UGameInstance*
std::uintptr_t local_players_array = 0x38; Türü TArray<ULocalPlayer*>
std::uintptr_t player_controller = 0x30; Türü APlayerController*
std::uintptr_t acknowledged_pawn = 0x2a0; Türü APawn*
std::uintptr_t root_compenent = 0x130; Türü USceneComponent*
std::uintptr_t actor_array = 0x98; Türü AActor*
std::uintptr_t actor_count = 0xa0; Türü uint32_t
std::uintptr_t actor_id = 0x18; Türü yok int gibi düşünebilirsiniz.
std::uintptr_t player_state = 0x228; Türü APlayerState*
std::uintptr_t actor_mesh = 0x280; Türü USkeletalMeshComponent*
std::uintptr_t bone_array = 0x478; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t component_to_world = 0x1c0; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t relative_location = 0x11c; Türü FVector
std::uintptr_t last_submit_time = 0x2AC;
std::uintptr_t last_render_time = 0x2B4;
std::uintptr_t health = 0x27b8;
std::uintptr_t max_health = 0x27bc;
std::uintptr_t player_name = 0x300;
Really needed these
 
C++:
std::uintptr_t GNames = 0x6523040;
std::uintptr_t GObjects = 0x654f2b8;
std::uintptr_t GWorld = 0x6691c28;
std::uintptr_t camera_manager = 0x2b8; Türü APlayerCameraManager*
std::uintptr_t camera_cache = 0x290; Türü FCameraCacheEntry
std::uintptr_t persistent_level = 0x30; Türü ULevel*
std::uintptr_t game_instance = 0x188; Türü UGameInstance*
std::uintptr_t local_players_array = 0x38; Türü TArray<ULocalPlayer*>
std::uintptr_t player_controller = 0x30; Türü APlayerController*
std::uintptr_t acknowledged_pawn = 0x2a0; Türü APawn*
std::uintptr_t root_compenent = 0x130; Türü USceneComponent*
std::uintptr_t actor_array = 0x98; Türü AActor*
std::uintptr_t actor_count = 0xa0; Türü uint32_t
std::uintptr_t actor_id = 0x18; Türü yok int gibi düşünebilirsiniz.
std::uintptr_t player_state = 0x228; Türü APlayerState*
std::uintptr_t actor_mesh = 0x280; Türü USkeletalMeshComponent*
std::uintptr_t bone_array = 0x478; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t component_to_world = 0x1c0; Türü yok, oyun sdksında da yok manuel çekmeniz lazım ya da sig kullananırsınız
std::uintptr_t relative_location = 0x11c; Türü FVector
std::uintptr_t last_submit_time = 0x2AC;
std::uintptr_t last_render_time = 0x2B4;
std::uintptr_t health = 0x27b8;
std::uintptr_t max_health = 0x27bc;
std::uintptr_t player_name = 0x300;
teşekkürlwr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt