- Katılım
- 16 May 2022
- Mesajlar
- 182
- Beğeniler
- 101
Pointblank'ta nasıl kendi aimbotunuzu kodlarsınız onu göstereceğim. 10 likeda uygulamalı video gelecek
Nihayet 5 asır yıl Sonra konuya 10 Like Geldi buyrun efenim size güncel source
Proje açık kaynak olarak eklendi pointerler string pattern olarak ekli c.e kullanmasını bilen her türlü fix yesede update eder dakikalar içerisinde.
Takım offseti fix yemiş olabilir yenisini çıkartmaya vaktim yoktu askere gidiyorum :d
Bu source csgo ve türevi tüm oyunlarda denenmiş ve çalışmıştır. Wolftü mena serverinde de aynı şekilde.
ihtiyaciniz olan x y z koordinatlari sonrasinda entity offset bluyorsunuz oda çocuk oyuncağı.
sonra görüşürüz kanks manks ve de canks
Lazım olan Pointerler X,Y,Z koordinatlarınız ve mouse X,Y
Şimdi kodlama bölümü
Nihayet 5 asır yıl Sonra konuya 10 Like Geldi buyrun efenim size güncel source
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Proje açık kaynak olarak eklendi pointerler string pattern olarak ekli c.e kullanmasını bilen her türlü fix yesede update eder dakikalar içerisinde.
Takım offseti fix yemiş olabilir yenisini çıkartmaya vaktim yoktu askere gidiyorum :d
Bu source csgo ve türevi tüm oyunlarda denenmiş ve çalışmıştır. Wolftü mena serverinde de aynı şekilde.
ihtiyaciniz olan x y z koordinatlari sonrasinda entity offset bluyorsunuz oda çocuk oyuncağı.
sonra görüşürüz kanks manks ve de canks
Lazım olan Pointerler X,Y,Z koordinatlarınız ve mouse X,Y
Kod:
PointBlank.exe+FB95B8
X
,474,178,24,630
Pointer to instance of i3PhysixShapeSet (5)
Pointer to instance of NpActor
Pointer to instance of Body (2)
Y
,474,178,24,634
Z
,474,178,24,638
mouse y
218,94
mouse x
218,13C
Pointer to instance of CGameCharaBoneContext
Şimdi kodlama bölümü
C#:
void Aimbot()
{
while (true)
{
if (GetAsyncKeyState(Keys.X) < 0)
{
var LocalPlayer = GetLocal();
var Players = GetPlayers(LocalPlayer);
Players = Players.OrderBy(o => o.Magnitude).ToList();
if (Players.Count != 0)
{
Aim(LocalPlayer, Players[0]);
}
}
Thread.Sleep(2);
}
}
Player GetLocal()
{
var Player = new Player
{
X = m.ReadFloat(PLAYERBASE + X),
Y = m.ReadFloat(PLAYERBASE + Y),
Z = m.ReadFloat(PLAYERBASE + Z),
};
return Player;
}
List<Player> GetPlayers(Player local)
{
var players = new List<Player>();
for (int i=0; i < 20; i++)
{
var currentString = ENTITYLIST + ",0x" + (i * 0x4).ToString("x");
var Player = new Player
{
X = m.ReadFloat(currentString + X),
Y = m.ReadFloat(currentString + Y),
Z = m.ReadFloat(currentString + Z),
Health = m.ReadInt(currentString + HP),
};
Player.Magnitude = GetMag(local, Player);
if (Player.Health > 0 && Player.Health < 102)
{
players.Add(Player);
}
}
return players;
}
void Aim(Player player, Player ememy)
{
float deltaX = ememy.X - player.X;
float deltaY = ememy.Y - player.Y;
float deltaZ = ememy.Z - player.Z;
float viewX = (float)(Math.Atan2(deltaY, deltaX) * 180 / Math.PI) + 90;
double distance = Math.Sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
float viewY = (float)(Math.Atan2(deltaZ, distance) * 180 / Math.PI);
m.WriteMemory(PLAYERBASE + VIEW_X, "float", viewX.ToString());
m.WriteMemory(PLAYERBASE + VIEW_Y, "float", viewY.ToString());
}
float GetMag(Player player, Player entity)
{
float mag;
mag = (float)Math.Sqrt(Math.Pow(entity.X - player.X, 2) +
Math.Pow(entity.Y - player.Y, 2) +
Math.Pow(entity.Z - player.Z, 2));
return mag;
}
Son düzenleme: