metin2pvp binekli x y koordinatı hakkında

xsaidbabax

Bronz Üye
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
28
Beğeniler
1
Arkadaşlar kalıcı player x y z koordinatını rahat bi şekilde bulabiliyorum fakat kalıcı binekli x y koordinatını ne kadar scan atsam debug yapsamda bi türlü ortaya çıkartamıyorum taktik verir misiniz
 
3 offset.
ayrıca bazı serverlarda -10 , +10 gibi fark edebiliyor doğru olanı value değiştire değiştire bulursun ona ptr scan at çıkar.
 
KEKW#2301 dc adresim bu
3 offset.
ayrıca bazı serverlarda -10 , +10 gibi fark edebiliyor doğru olanı value değiştire değiştire bulursun ona ptr scan at çıkar.
debugla binek x y sini buluyorum ama kalıcı için scande sonuca ulaşamıyorum
 
Son düzenleme:
dbvm level debuggerı etkinleştir usermodeda çıkmıyor adresler sanırım.
Uriel adressleri UM modda gözüküyor DBVM lik durum yok adres tarafında. Daha önce binek offseti ihtiyacım olmadığı için daha basit bir yolu varmıdır bilmiyorum ama şöyle bir sistem kurarsan binek offsetini bulabilirsin yazarken aklıma geldi;
1-kendi offsetini bul genelde C yada 10 olur.
2-Kendi X kordinatını bir değişkene at. (ismi int abc örnek açısından)
3-etrafın da ki entitylerin x kordinatını aratma döngüsü yarat
4-if(abc==for döngüsünde sırası gelen entityinin x && entityoffset != karakteroffset) {binekoffset=entityoffset}
Bunu yaptığında binek offsetini bulmuş olursun. Farm threadını her çalıştırdığında bu fonksiyonu döndür çünkü ışınlandığında offset değişebilir.
dediğim gibi sadece aklıma gelen basit bir bulma tarzı yazdım daha basitini yazabilirsin.
 
Uriel adressleri UM modda gözüküyor DBVM lik durum yok adres tarafında. Daha önce binek offseti ihtiyacım olmadığı için daha basit bir yolu varmıdır bilmiyorum ama şöyle bir sistem kurarsan binek offsetini bulabilirsin yazarken aklıma geldi;
1-kendi offsetini bul genelde C yada 10 olur.
2-Kendi X kordinatını bir değişkene at. (ismi int abc örnek açısından)
3-etrafın da ki entitylerin x kordinatını aratma döngüsü yarat
4-if(abc==for döngüsünde sırası gelen entityinin x && entityoffset != karakteroffset) {binekoffset=entityoffset}
Bunu yaptığında binek offsetini bulmuş olursun. Farm threadını her çalıştırdığında bu fonksiyonu döndür çünkü ışınlandığında offset değişebilir.
dediğim gibi sadece aklıma gelen basit bir bulma tarzı yazdım daha basitini yazabilirsin.
binek x y si derken çarın binek üstündeki tplenmesine yarayan ptrden bahsediyorum ayrıca malesef söylediğini yapabilcek kod bilgim yok
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt