- Katılım
- 8 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,722
- Beğeniler
- 2,249
- Yaş
- 23
- İletişim
Merhaba arkadaşlar , forumlarda ve internette pek fazla bu konu ile ilgili kaynak olmadığını gördüm. Bu yüzden sizinle benim bildiğim yöntemi paylaşmak istedim.
Öncelikle
1- referanced strings aratıyoruz.
2- Createi yazıp gidiyoruz.
3- Çıkan değerin üstlerine doğru gidiyoruz
4- Alt alta bir sürü "call" buluyoruz.
5- Bulduğumuz call adresslerinden 3. olana gidiyoruz.
6- Gittikten sonra önce gelen mov,ecx kodunu alıyoruz.
7- MobPTR yi ekliyoruz.
Dipnot: Her sunucuda bu değer bu şekilde çıkmayabilir, aldığınız adressi -4 +4 şeklinde arttırarak/azaltarak bulabilirsiniz, değişkenlik gösterebiliyor.
Binek X-Y-Z Pointer Nasıl Bulunur?
Binek X-Y-Z 3 offsetli olur bu yüzden 2 offset yerine 3 offset olarak pointer scan atmalısınız.
PlayerX Değerini float olarak aratıp çıkan değerleri aşşağıya kaydıralım.
Değerleri tek tek deneyelim.
Doğru değer siz durduğunuzda eski konumunuza atan değer olacaktır.
Pointer Scan diyip 3 offset ile aratın, base adress ve 1. offset ile eşleşen adressi alın.
Pointerın sol ve sağına kayarak Y-Z adresslerini tamamlayabilirsiniz.
AOB Kodları
İşinize yarayacak pointer hesaplamaları
Öncelikle
1- referanced strings aratıyoruz.
2- Createi yazıp gidiyoruz.
3- Çıkan değerin üstlerine doğru gidiyoruz
4- Alt alta bir sürü "call" buluyoruz.
5- Bulduğumuz call adresslerinden 3. olana gidiyoruz.
6- Gittikten sonra önce gelen mov,ecx kodunu alıyoruz.
7- MobPTR yi ekliyoruz.
Dipnot: Her sunucuda bu değer bu şekilde çıkmayabilir, aldığınız adressi -4 +4 şeklinde arttırarak/azaltarak bulabilirsiniz, değişkenlik gösterebiliyor.
Binek X-Y-Z Pointer Nasıl Bulunur?
Binek X-Y-Z 3 offsetli olur bu yüzden 2 offset yerine 3 offset olarak pointer scan atmalısınız.
PlayerX Değerini float olarak aratıp çıkan değerleri aşşağıya kaydıralım.
Değerleri tek tek deneyelim.
Doğru değer siz durduğunuzda eski konumunuza atan değer olacaktır.
Pointer Scan diyip 3 offset ile aratın, base adress ve 1. offset ile eşleşen adressi alın.
Pointerın sol ve sağına kayarak Y-Z adresslerini tamamlayabilirsiniz.
AOB Kodları
2.Offset WH C6 81 ?? ?? 00 00 01 C3 CC CC CC CC CC CC CC CC 55 8B EC 8B 45 08 3B C8
C6 81 ?? ?? 00 00 00 C3 CC CC CC CC CC CC CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 01 C3 CC CC CC CC CC CC CC CC 8A 81 ?? ?? 00 00 C3 CC
C3 CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 ?? C3 CC CC CC CC CC CC CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 ??
1.Offset WH C3 8D 8E ?? ?? 00 00 5E E9
C3 8D 8E ?? ?? 00 00 E8 ?? ?? 00 00 8B C8 8D 81 ?? ?? ?? ??
C3 8D 8E ?? ?? 00 00 E8 ?? ?? 00 00 8? C?
Local Adress C3 CC CC CC CC 56 8B 35 ?? ?? ?? ?? 57 8B F9 + 8 Base Adress
C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC 56 8B 35 ?? ?? ?? ?? 57 8B F9 + 12 Base Adress
C3 CC CC CC CC CC CC 55 8B EC A1 ?? ?? ?? ?? 5D
C3 55 8B EC 83 EC 0C 89 4D FC A1 ?? ?? ?? ?? 89 45 F4 8B 4D FC E8 + B Base Adress
mobPtr B9 00 ?? ?? 00 E8 ?? ?? ?? ?? 8B 4D E4
8B 0D ?? ?? ?? ?? 8B D1 89 15 ?? ?? ?? ?? 8B 43 24 8B 30 3B F0
8B 1D ?? ?? ?? ?? 3B DE ?? ?? F3 89 35 ?? ?? ?? ?? 8B 4F 2C
8B 3D ?? ?? ?? ?? 8B 35 ?? ?? ?? ?? 3B FE 74 08 8B F7 89 35 ?? ?? ?? 00
C6 81 ?? ?? 00 00 00 C3 CC CC CC CC CC CC CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 01 C3 CC CC CC CC CC CC CC CC 8A 81 ?? ?? 00 00 C3 CC
C3 CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 ?? C3 CC CC CC CC CC CC CC CC C6 81 ?? ?? 00 00 ??
1.Offset WH C3 8D 8E ?? ?? 00 00 5E E9
C3 8D 8E ?? ?? 00 00 E8 ?? ?? 00 00 8B C8 8D 81 ?? ?? ?? ??
C3 8D 8E ?? ?? 00 00 E8 ?? ?? 00 00 8? C?
Local Adress C3 CC CC CC CC 56 8B 35 ?? ?? ?? ?? 57 8B F9 + 8 Base Adress
C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC 56 8B 35 ?? ?? ?? ?? 57 8B F9 + 12 Base Adress
C3 CC CC CC CC CC CC 55 8B EC A1 ?? ?? ?? ?? 5D
C3 55 8B EC 83 EC 0C 89 4D FC A1 ?? ?? ?? ?? 89 45 F4 8B 4D FC E8 + B Base Adress
mobPtr B9 00 ?? ?? 00 E8 ?? ?? ?? ?? 8B 4D E4
8B 0D ?? ?? ?? ?? 8B D1 89 15 ?? ?? ?? ?? 8B 43 24 8B 30 3B F0
8B 1D ?? ?? ?? ?? 3B DE ?? ?? F3 89 35 ?? ?? ?? ?? 8B 4F 2C
8B 3D ?? ?? ?? ?? 8B 35 ?? ?? ?? ?? 3B FE 74 08 8B F7 89 35 ?? ?? ?? 00
İşinize yarayacak pointer hesaplamaları
nick = 10 - 20 arası (string)
level = 40 - 60 arası (byte)
wallhack - ca = saldırı hızı (2 bytes)
saldırı hızı - 4 = hareket hızı (2 bytes)
hareket hızı - 4 = silah uzunluğu (2 bytes)
saldırı hızı - 36 = player x (float)
player x + 4 = player y (float)
player y + 4 = player z (float)
saldırı hızı - 174 = saldırı animasyon (2 bytes)
saldırı animasyon + CE = one hit (2 bytes)
one hit + 4 = ktype (2 bytes)
one hit + 30 = skill hack (float)
one hit + 14 = oto atak (2 bytes)
one hit - c4 = wtype (2 bytes)
oh - c2 sekmeme
wallhackten - a8 çıkart = ghostmode
player x - 24 = isdead
wallhack - 8 - vid
level = 40 - 60 arası (byte)
wallhack - ca = saldırı hızı (2 bytes)
saldırı hızı - 4 = hareket hızı (2 bytes)
hareket hızı - 4 = silah uzunluğu (2 bytes)
saldırı hızı - 36 = player x (float)
player x + 4 = player y (float)
player y + 4 = player z (float)
saldırı hızı - 174 = saldırı animasyon (2 bytes)
saldırı animasyon + CE = one hit (2 bytes)
one hit + 4 = ktype (2 bytes)
one hit + 30 = skill hack (float)
one hit + 14 = oto atak (2 bytes)
one hit - c4 = wtype (2 bytes)
oh - c2 sekmeme
wallhackten - a8 çıkart = ghostmode
player x - 24 = isdead
wallhack - 8 - vid
Son düzenleme: