- Katılım
- 22 May 2021
- Mesajlar
- 1,473
- Beğeniler
- 333
öncelikle bilmiyom gibi saçma yorum yapmayın
kodun amacı Team Fortess 2 için bir glow hilesi fakat nedense hile çalışmıyor neden çalışmadığını bilen yazarsa iyi olur yada elinde hazır tf2 source codu olan bana atarsa çok iyi olur
Kod:
#include "memory.h"
#include <thread>
namespace offsets
{
// client.dll
constexpr auto dwLocalPlayer = 0xC3F6C0;
constexpr auto dwEntityList = 0xC4D1EC;
constexpr auto dwGlowObjectManager = 0xBD7BD4;
// entity
constexpr auto m_iTeamNum = 0x0B0;
constexpr auto glowIndex = 0x10488;
}
int main()
{
auto mem = Memory{ "hl2.exe" };
const auto client = mem.GetModuleAddress("client.dll");
while (true)
{
const auto localPlayer = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwLocalPlayer);
const auto glowObjectManager = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwGlowObjectManager);
for (auto i = 0; i < 64; i++)
{
const auto entity = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwEntityList + i * 0x10);
if (mem.Read<std::uintptr_t>(entity + offsets::m_iTeamNum) == mem.Read<std::uintptr_t>(localPlayer + offsets::m_iTeamNum))
continue;
const auto glowIndex = mem.Read<std::int32_t>(entity + offsets::glowIndex);
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x8, 255.0f); // r
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0xC, 255.0f); // g
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x10, 255.0f); // b
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x14, 255.0f); // a
mem.Write<bool>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x27, true);
mem.Write<bool>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x28, true);
}
std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));
}
return 0;
}
kodun amacı Team Fortess 2 için bir glow hilesi fakat nedense hile çalışmıyor neden çalışmadığını bilen yazarsa iyi olur yada elinde hazır tf2 source codu olan bana atarsa çok iyi olur
Kod:
#include "memory.h"
#include <thread>
namespace offsets
{
// client.dll
constexpr auto dwLocalPlayer = 0xC3F6C0;
constexpr auto dwEntityList = 0xC4D1EC;
constexpr auto dwGlowObjectManager = 0xBD7BD4;
// entity
constexpr auto m_iTeamNum = 0x0B0;
constexpr auto glowIndex = 0x10488;
}
int main()
{
auto mem = Memory{ "hl2.exe" };
const auto client = mem.GetModuleAddress("client.dll");
while (true)
{
const auto localPlayer = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwLocalPlayer);
const auto glowObjectManager = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwGlowObjectManager);
for (auto i = 0; i < 64; i++)
{
const auto entity = mem.Read<std::uintptr_t>(client + offsets::dwEntityList + i * 0x10);
if (mem.Read<std::uintptr_t>(entity + offsets::m_iTeamNum) == mem.Read<std::uintptr_t>(localPlayer + offsets::m_iTeamNum))
continue;
const auto glowIndex = mem.Read<std::int32_t>(entity + offsets::glowIndex);
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x8, 255.0f); // r
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0xC, 255.0f); // g
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x10, 255.0f); // b
mem.Write<float>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x14, 255.0f); // a
mem.Write<bool>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x27, true);
mem.Write<bool>(glowObjectManager + (glowIndex * 0x38) + 0x28, true);
}
std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));
}
return 0;
}