Eğer her oyun için hile yapmak istiyorsan C++ öneririm şöyle ki 2 hile türü vardır external veya internal. External ile bir program olarak diğer oyunun bellek üzerinde ki kodlarını değiştiririz read veya write ederek internalda biraz daha avantajlıyız direk oyunun memorysi içerisinde olduğumuz için inject dışı drivera ihtiyacımız kalmaz ve oyunun memorysini değiştiririz.
Hile yapımında bazı fonksiyonlar vardır bunlardan bazıları örnek olarak get entity id mesela bu apex oyununda kullanıyorum bir kaç offseti toplayıp entity id nin olduğunu öğreniyorum
kod bu
Kod:
DWORD64 GetEntityById(int Ent, DWORD64 Base)
{
DWORD64 EntityList = Base + OFFSET_ENTITYLIST;
DWORD64 BaseEntity = Read<DWORD64>(EntityList);
if (!BaseEntity)
return NULL;
return Read<DWORD64>(EntityList + (Ent << 5));
}
işte mesela apexte çok farklı entityler var mesela zipline , player , car , plane felan biz bu kodu kullanarak player ları süzüyoruz sonra işte glow yapcaksak oyunda glow sistemi varsa onu kullanarak memory write yapıyoruz.