Hijack NVIDIA Overlay NOT: Yıkıklar için

R7flexAmaYanCar

Bronz Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
37
Beğeniler
7
hijack.cpp
C++:
#include <iostream>
#include "hijack.h"

namespace hijack {
    HWND hijacked_hwnd{};
    RECT window_rect{};
    D2D1_SIZE_U window_size{};

    bool init() {
        hijacked_hwnd = FindWindowW(L"CEF-OSC-WIDGET", L"NVIDIA GeForce Overlay"); //Overlay'i FindWindowW ile hwnd olarak buluyor stringlerde  lpcwstr kullanıldı.
        if (!hijacked_hwnd) {
            std::cout << "NVIDIA Overlay penceresi bulunamadı" << std::endl;
            return false;
        }

        auto apply_window_styles = []() { //Overlayi hazır hale getirmek için görünümünü transparan yapıyor.
            SetWindowLongW(hijacked_hwnd, -20, static_cast<LONG_PTR>((static_cast<int>(GetWindowLongW(hijacked_hwnd, -20)) | 0x20)));

            MARGINS margin = { -1, -1, -1, -1 };
            DwmExtendFrameIntoClientArea(hijacked_hwnd, &margin);
            if (!SetLayeredWindowAttributes(hijacked_hwnd, 0x000000, 0xFF, 0x02)) {
                std::cout << "[-]" << " failed to set hijacked window attributes" << std::endl;
                return false;
            }

            SetWindowDisplayAffinity(hijacked_hwnd, WDA_EXCLUDEFROMCAPTURE); //pencerenin nerde görünceğini belirtiyor

            return true;
        };

        if (!apply_window_styles()) {
            return false;
        }

        ShowWindow(hijacked_hwnd, SW_SHOW); //hwnd yi gösteriyor
        GetClientRect(hijacked_hwnd, &window_rect); //pencerenin koordinatlarını alıyor
        window_size = D2D1::SizeU(window_rect.right - window_rect.left, window_rect.bottom - window_rect.top); //sizeını değiştiriyor

        return true;
    }
}
hijack.h
C++:
#pragma once
#include <d2d1.h>
#include <stdio.h>
#include <dwmapi.h>
#pragma comment(lib, "Dwmapi.lib")

namespace hijack {
    extern HWND hijacked_hwnd;
    extern RECT window_rect;
    extern D2D1_SIZE_U window_size;

    bool init();
}
işte definelar fln
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt