Çözüldü HB bypass?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Matraxhoca35

Bronz Üye
Katılım
14 Ağu 2023
Mesajlar
37
Beğeniler
7
beyler çoğu kişinin bildiği yabancı bir forumda hanbot bypass adı altında böyle bir kod paylaşılmış bu işlerden hiç anlamıyorum anlayan kişilerin bakma şansı ve bunun ne olduğunu söyleme şansı var mı?
  1. #define WIN32_LEAN_AND_MEAN
  2. #include <windows.h>


  3. PVOID g_ReservedMemory = NULL;

  4. DWORD WINAPI LoadBotRoutine(PVOID) {
  5. struct bypass_load_data {
  6. void* bot_module;
  7. char bot_directory[MAX_PATH];
  8. char bot_user[40];

  9. // same as GetAsyncKeyState
  10. void* fn_get_key_state;
  11. // should return TRUE if calling successfully
  12. // bool __fastcall IssueOrder(void* this_, int order, void* pos, void* target, int isAttackMove, int isPetMove, int unknown0)
  13. void* fn_issue_order;
  14. // should return TRUE if calling successfully
  15. // bool __fastcall SendSpellCastPacket(void* this_, void* spellDataClient)
  16. void* fn_cast_spell;
  17. // should return TRUE if calling successfully
  18. // bool __fastcall UpdateChargedSpell(void* this_, void* spellInst, int slot, void* pos, int bForceStop)
  19. void* fn_update_spell;
  20. // the internal configer
  21. bool use_configer;
  22. // reserved and dont use
  23. bool reserved_0[7];
  24. void* reserved_1;
  25. void* reserved_2;
  26. void* reserved_3;
  27. void* reserved_4;
  28. } request = {};

  29. // free the reserved memory and let core take it.
  30. if (g_ReservedMemory)
  31. {
  32. VirtualFree(g_ReservedMemory, 0, MEM_RELEASE);
  33. g_ReservedMemory = NULL;
  34. }
  35. auto hBotModule = LoadLibraryA("C:\\[censored]\\league of legends\\core_xxx.dll"); // the core.dll
  36. if (!hBotModule)
  37. return -1;

  38. request.bot_module = hBotModule;
  39. strcpy_s(request.bot_directory, ("C:\\[censored]\\league of legends\\")); // the directory ends with "\"

  40. strcpy_s(request.bot_user, ("EE0BDF0F9CE165532696B5789968D1A6"));

  41. // for bypass usings if you want to overwrite any of these:
  42. // request.fn_get_key_state = &BotImpl::GetAsyncKeyState;
  43. // request.fn_issue_order = &BotImpl::IssueOrder;
  44. // request.fn_cast_spell = &BotImpl::SendSpellCastPacket;
  45. // request.fn_update_spell = &BotImpl::UpdateChargedSpell;

  46. auto pStartRoutine = GetProcAddress(hBotModule, "setup");
  47. if (!pStartRoutine)
  48. return -2;

  49. reinterpret_cast<int(_cdecl*)(PVOID, DWORD_PTR, DWORD_PTR, DWORD_PTR)>(pStartRoutine)(&request, 0, 0, 0);

  50. return 0;
  51. }

  52. void LoadBot() {
  53. // always create a new thread to load (or do in game main thread)
  54. HANDLE hThread = CreateThread(NULL, 0, LoadBotRoutine, NULL, 0, NULL);
  55. if (hThread) {
  56. CloseHandle(hThread);
  57. }
  58. }

  59. // this is the initialization routine when your bypass loaded
  60. void Initialize() {
  61. SIZE_T RegionSize = 200 * 1024 * 1024; // at least 100MB, 200-300 is recommanded
  62. NtAllocateVirtualMemory(GetCurrentProcess(), &g_ReservedMemory, 1, &RegionSize, MEM_RESERVE | MEM_COMMIT, PAGE_READWRITE); // reserve memory
  63. if (!g_ReservedMemory) {
  64. // error and exit, your bypass should be injected as soon as possible to reserve the memory
  65. __fastfail(0);
  66. }
  67. }
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt