FNamePool Enumeration

Hamsilendin

Silver Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
81
Beğeniler
25
kimlik kullanmadan ajan ve silah adlarını almak için basit bir yazı.
ön uyarı: bu, kopyala ve yapıştır yoluyla çalışmaz. ayrıca, temizlemeye başlamadığım için kod korkunç görünüyor.

Daha önce yayınladığım şifre çözme rutini:
Kod:
__forceinline __int64
game::decrypt_xor_keys(const uint32_t key, const uintptr_t* state)
{   
    __int64 v2;
    unsigned __int64 v3;
    unsigned __int64 v4;
    unsigned __int64 v5;
    unsigned int v6;
    __int64 v7;
    unsigned int v8;
    int v9;
    unsigned int v10;
    unsigned __int64 v11;
 
    v2 = (unsigned int)(key << 25);
    v3 = 2685821657736338717i64 * ((unsigned int)key ^ v2 ^ (((unsigned int)key ^ ((unsigned __int64)(unsigned int)key >> 15)) >> 12)) % 7;
    v4 = state[v3];
    v5 = (2685821657736338717i64 * ((unsigned int)key ^ v2 ^ (((unsigned int)key ^ ((unsigned __int64)(unsigned int)key >> 15)) >> 12))) >> 32;
    v6 = (unsigned int)v3 % 7;
    if (!((unsigned int)v3 % 7))
    {
        v7 = 2 * ((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64);
        v4 = v7 ^ (v7 ^ (((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64) >> 1)) & 0x5555555555555555i64;
        goto LABEL_5;
    }
    if (v6 == 1)
    {
        v9 = 2 * v3;
        v8 = v5 + v3;
        v4 = ~(unsigned __int64)(unsigned int)(v5 + v3) ^ (v4 - (unsigned int)(v5 + 2 * v3));
    }
    else
    {
    LABEL_5:
        v8 = v5 + v3;
        v9 = 2 * v3;
    }
    if (v6 == 2)
    {
        v4 = __ROL8__((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64, (unsigned __int8)(v8 % 0x3F) + 1);
        goto LABEL_8;
    }
    if (v6 == 3)
    {
        v10 = v5 + v9;
        v4 = __ROL8__((unsigned int)(v5 + v9) + v4, (unsigned __int8)(v8 % 0x3F) + 1);
    }
    else
    {
    LABEL_8:
        v10 = v9 + v5;
    }
    if (v6 == 4)
    {
        v4 ^= v8;
    LABEL_11:
        if (v6 == 6)
        {
            v11 = __ROL8__(v4, (unsigned __int8)(v10 % 0x3F) + 1);
            v4 = (2 * v11) ^ ((2 * v11) ^ (v11 >> 1)) & 0x5555555555555555i64;
        }
 
    }
    else
    {
        if (v6 != 5)
            goto LABEL_11;
        v4 += v8 - (unsigned __int64)v10;
 
    }
    this->xor_key = v4 ^ key;
    return (v4 ^ key);
 
}

az önce yayınladığım şifre çözme rutinini kullanarak xor_key elde etme işlevi - neredeyse uworld ile aynı:


Kod:
bool
game::decrypt_name_key(uintptr_t valorant_base, uintptr_t* returned_xor)
{
    uintptr_t namepoolkey;
    engine->rvpm(engine->val_base + names_key, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&namepoolkey);
    if (!namepoolkey)
    {
        printf("[-] offset name_pool_key invalid!\n");
        return false;
 
    }
 
    #pragma pack(push, 1)
        struct state
        {
            uintptr_t keys[7];
 
        };
    #pragma pack(pop)
 
    state xor_state;
    engine->rvpm(engine->val_base + names_state, sizeof(state), (unsigned char*)&xor_state);
 
    const auto address = decrypt_xor_keys(namepoolkey, (uintptr_t*)&xor_state);
 
    uintptr_t xors;
    engine->rvpm(address, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&xors);
 
    if (xors)
    {
        printf("[+] returned xor_address!\n");
        *returned_xor = xors;
        return true;
 
    }
    else
    {
        printf("[-] failed to return xor_address!\n");
        return false;
 
    }
 
}

giriş için okuma zinciri (silah(lar) için):


Kod:
uintptr_t inv;
engine->rvpm(entities[i].entity + inventory, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&inv);
 
uintptr_t eq;
engine->rvpm(inv + equippable, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&eq);
 
int gun_id;
engine->rvpm(eq + objectid, sizeof(int), (unsigned char*)&gun_id);

-


Kod:
const uintptr_t names_state = 0x8CDEF40;
const uintptr_t names_key = names_state + 0x38;
const uintptr_t fnameentry = 0x8CABF80;

-Konu tamamen bana aittir. Herhangi bir forumda paylaşılmasını istemiyorum. Tek tek kendim yazdım(!)
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
AHAHAHHAHA UCDEN PASTELEMİŞ İLK DEFA GÖRÜYOR BANA PASTER DİYOR LOL
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
 
kimlik kullanmadan ajan ve silah adlarını almak için basit bir yazı.
ön uyarı: bu, kopyala ve yapıştır yoluyla çalışmaz. ayrıca, temizlemeye başlamadığım için kod korkunç görünüyor.

Daha önce yayınladığım şifre çözme rutini:
Kod:
__forceinline __int64
game::decrypt_xor_keys(const uint32_t key, const uintptr_t* state)
{  
    __int64 v2;
    unsigned __int64 v3;
    unsigned __int64 v4;
    unsigned __int64 v5;
    unsigned int v6;
    __int64 v7;
    unsigned int v8;
    int v9;
    unsigned int v10;
    unsigned __int64 v11;
 
    v2 = (unsigned int)(key << 25);
    v3 = 2685821657736338717i64 * ((unsigned int)key ^ v2 ^ (((unsigned int)key ^ ((unsigned __int64)(unsigned int)key >> 15)) >> 12)) % 7;
    v4 = state[v3];
    v5 = (2685821657736338717i64 * ((unsigned int)key ^ v2 ^ (((unsigned int)key ^ ((unsigned __int64)(unsigned int)key >> 15)) >> 12))) >> 32;
    v6 = (unsigned int)v3 % 7;
    if (!((unsigned int)v3 % 7))
    {
        v7 = 2 * ((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64);
        v4 = v7 ^ (v7 ^ (((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64) >> 1)) & 0x5555555555555555i64;
        goto LABEL_5;
    }
    if (v6 == 1)
    {
        v9 = 2 * v3;
        v8 = v5 + v3;
        v4 = ~(unsigned __int64)(unsigned int)(v5 + v3) ^ (v4 - (unsigned int)(v5 + 2 * v3));
    }
    else
    {
    LABEL_5:
        v8 = v5 + v3;
        v9 = 2 * v3;
    }
    if (v6 == 2)
    {
        v4 = __ROL8__((2 * v4) ^ ((2 * v4) ^ (v4 >> 1)) & 0x5555555555555555i64, (unsigned __int8)(v8 % 0x3F) + 1);
        goto LABEL_8;
    }
    if (v6 == 3)
    {
        v10 = v5 + v9;
        v4 = __ROL8__((unsigned int)(v5 + v9) + v4, (unsigned __int8)(v8 % 0x3F) + 1);
    }
    else
    {
    LABEL_8:
        v10 = v9 + v5;
    }
    if (v6 == 4)
    {
        v4 ^= v8;
    LABEL_11:
        if (v6 == 6)
        {
            v11 = __ROL8__(v4, (unsigned __int8)(v10 % 0x3F) + 1);
            v4 = (2 * v11) ^ ((2 * v11) ^ (v11 >> 1)) & 0x5555555555555555i64;
        }
 
    }
    else
    {
        if (v6 != 5)
            goto LABEL_11;
        v4 += v8 - (unsigned __int64)v10;
 
    }
    this->xor_key = v4 ^ key;
    return (v4 ^ key);
 
}

az önce yayınladığım şifre çözme rutinini kullanarak xor_key elde etme işlevi - neredeyse uworld ile aynı:


Kod:
bool
game::decrypt_name_key(uintptr_t valorant_base, uintptr_t* returned_xor)
{
    uintptr_t namepoolkey;
    engine->rvpm(engine->val_base + names_key, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&namepoolkey);
    if (!namepoolkey)
    {
        printf("[-] offset name_pool_key invalid!\n");
        return false;
 
    }
 
    #pragma pack(push, 1)
        struct state
        {
            uintptr_t keys[7];
 
        };
    #pragma pack(pop)
 
    state xor_state;
    engine->rvpm(engine->val_base + names_state, sizeof(state), (unsigned char*)&xor_state);
 
    const auto address = decrypt_xor_keys(namepoolkey, (uintptr_t*)&xor_state);
 
    uintptr_t xors;
    engine->rvpm(address, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&xors);
 
    if (xors)
    {
        printf("[+] returned xor_address!\n");
        *returned_xor = xors;
        return true;
 
    }
    else
    {
        printf("[-] failed to return xor_address!\n");
        return false;
 
    }
 
}

giriş için okuma zinciri (silah(lar) için):


Kod:
uintptr_t inv;
engine->rvpm(entities[i].entity + inventory, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&inv);
 
uintptr_t eq;
engine->rvpm(inv + equippable, sizeof(uintptr_t), (unsigned char*)&eq);
 
int gun_id;
engine->rvpm(eq + objectid, sizeof(int), (unsigned char*)&gun_id);

-


Kod:
const uintptr_t names_state = 0x8CDEF40;
const uintptr_t names_key = names_state + 0x38;
const uintptr_t fnameentry = 0x8CABF80;

-Konu tamamen bana aittir. Herhangi bir forumda paylaşılmasını istemiyorum. Tek tek kendim yazdım(!)
+rep ekran açıp sıfırdan yazdı
 
Konu içindeki mesaj 'VALORANT CurrentEquippableVFXState Tutorial'
https://cheatglobal.com/konu/valorant-currentequippablevfxstate-tutorial.30338/post-538614

Lütfen ucube bey mesajımı okuyunuz
-Konuda yaptığım olay @R7flex gibi nasıl kod yazılır göstermektir.

(!) işaretinide ironi olduğunu belli etmek için yaptım fakat 16 yaşındaki sakat bir çocuk bunu anlayamadı.

Şimdi düşünün arkadaşlar bir ucube daha ironi nedir bilmiyorsa nasıl hile yazar? Copy+Paste+Saks* yaparak.
 
Konu içindeki mesaj 'VALORANT CurrentEquippableVFXState Tutorial'
https://cheatglobal.com/konu/valorant-currentequippablevfxstate-tutorial.30338/post-538614

Lütfen ucube bey mesajımı okuyunuz
-Konuda yaptığım olay @R7flex gibi nasıl kod yazılır göstermektir.

(!) işaretinide ironi olduğunu belli etmek için yaptım fakat 16 yaşındaki sakat bir çocuk bunu anlayamadı.

Şimdi düşünün arkadaşlar bir ucube daha ironi nedir bilmiyorsa nasıl hile yazar? Copy+Paste+Saks* yaparak.
15 değilmiydi la ne ara 16 oldu bu paster
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt