- Katılım
- 11 Kas 2022
- Mesajlar
- 1,192
- Beğeniler
- 325
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Fast Use - Forge Ready - FunTime Bypass
Yabancı kaynaktan alıntıdır
Kod:
private static final Set<Item> items = Collections.unmodifiableSet(
new HashSet<>(Arrays.asList(
Items.EXPERIENCE_BOTTLE,
Items.SPLASH_POTION
))
);
private static final int delay = 4;
private int useTime = 0;
@SubscribeEvent
public void onPlayerTick(TickEvent.PlayerTickEvent event) {
if (event.phase != TickEvent.Phase.START || !this.isEnabled() || mc.player == null) {
return;
}
PlayerEntity player = mc.player;
ItemStack heldItem = player.getMainHandItem();
if (items.contains(heldItem.getItem()) && mc.options.keyUse.isDown()) {
if (useTime == 0) {
mc.gameMode.useItem(player, player.level, Hand.MAIN_HAND);
}
useTime++;
if (useTime >= delay) {
mc.gameMode.releaseUsingItem(player);
useTime = 0;
}
} else {
useTime = 0;
}
}
Yabancı kaynaktan alıntıdır