CRAFTRİSE SONOYUNCU MACRO CRASH

TheExecutorM

Diamond Üye
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
307
Beğeniler
48
CRAFTRİSE SONOYUNCU GİBİ SUNUCULARDA BUNU DENEDİĞİMDE SLEEP() KODU YUZUNDEN OYUNU DONDURUP CRASH VERİYOR
void macro1() { for (;;) { if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON)) { if (macro != true) { ExitThread(0); } std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(delay)); INPUT Input = { 0 }; Input.type = INPUT_MOUSE; Input.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTDOWN; SendInput(1, &Input, sizeof(INPUT)); ZeroMemory(&Input, sizeof(INPUT)); Input.type = INPUT_MOUSE; Input.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTUP; SendInput(1, &Input, sizeof(INPUT)); } else { macro = false; } } }
 
void macro1 yazmışsın ama kodda neden macro ! = true yazıyor ?
 
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt