C++ ImGuı World To Screen

HTS

_1kez
Efsane Üye
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,473
Beğeniler
333
Bende Bir oyunun Viewmatrixi ve world to screen var world to screen esp line gibi bir şey diye biliyorumda bunu nasıl koda dökücem ?
 
Bunu yapabilmen için lazım olan şeyler
  • Screen Width adresi
  • Screen Height adresi
  • ViewMatrix adresi
  • ProjectionMatrix adresi
  • ViewProjection Matrix = ViewMatrix ile ProjectionMatrix'in çarpımı ama direkt çarpım değil float arraydaki bütün değerler birbiri ile çarpılacak(DirectX kütüphanesindeki fonksiyonu kullanarak yapabilirsin)
  • ViewProjectionMatrix WorldToScreen fonksiyonu içinde kullanmak için gerekli olan bir float array.
  • Bütün bunları kullanabilceğin bir WorldToScreen fonksiyon kodu.Örneklerini internetde bolca bulabilirsin.

WorldToScreen'a 3D pozisyonu verirsin sana 2D ekran kordinatlarını döndürür.Hepsi bu kadar.
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt