Çözüldü C++ ImGui Issue

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OrionSoftware

Kara Gül • Republic of Turkey
Banned
Katılım
7 Eki 2024
Mesajlar
502
Beğeniler
187
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Selamlar arkadaşlar, UNK Spoofer ImGui editlerken bir sorun yaşıyorum. Test için Spoof butonuna basınca sadece Run button clicked yazması lazım, her bir basışa 1 adet yazdırmai oldukça net. Fakat UNK ta tuşa basıldığı zaman bir süre boyunca sanki işlem işleniyormuş gibi tuşta bir görsel dönmeye başlıyor, bu sürenin sonuna kadarda pressed true olduğu için bu 5-10 saniyelik süreçte işlem bitene kadar sürekli Run button clicked yazıyor, bunu nasıl çözerim?


C++:
                    ImGui::BeginChild("Actions", DynImVec2(257, 116), ImGuiChildFlags_Border, ImGuiWindowFlags_NoScrollbar);
                    {
                        ImGui::Text("Actions");
                        ImGui::Separator();

                        ImVec4 newColor = ImVec4(1.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f); // Kırmızı renk
                        ImGui::PushStyleColor(ImGuiCol_Button, newColor);

                        // Eğer tıklandıysa true döner.
                        if (ImGui::SpoofButton("Run", current_game != 0)) {
                            std::cout << "Run button clicked!" << std::endl;
                        }

                        ImGui::PopStyleColor();
                    }
                    ImGui::EndChild();
 
Kod:
static bool isProcessing = false;

if (ImGui::SpoofButton("Run", current_game != 0) && !isProcessing) {
    std::cout << "Run button clicked!" << std::endl;
    isProcessing = true;
}

if (isProcessing) {
    isProcessing = false;
}
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Kod:
static bool isProcessing = false;

if (ImGui::SpoofButton("Run", current_game != 0) && !isProcessing) {
    std::cout << "Run button clicked!" << std::endl;
    isProcessing = true;
}

if (isProcessing) {
    isProcessing = false;
}
Çok teşekkürler, işe yaradı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt