C++ ile CS 1.6'da Internal BunnyHop yapmak

Snap

Silver Üye
Katılım
10 Ağu 2022
Mesajlar
79
Beğeniler
17
Selamlar. Ben game hacking konusunda yeniyim CS 1.6 için kendi topladığım offsetler ile hile yapmaya çalışıyorum. Başlangıç olarak Internal bir bunnyhop yapmaya karar verdim. C++ kullanıyorum, genelde bildiğim kadarıyla Counter-Strike oyunlarında forcejump oluyor. Ama ben forcejump offsetini bulamadım veya CS 1.6 da yok. Bende oyuncu havada mı değil mi onunla ilgili bir offset buldum (örneğin: Havadayken/8, Yerdeyken/520). bunu kullanarak oyuncuyu zıplatmayı hedefliyorum ama bir sorun var ki Internal hilelerde nasıl klavye tuşlarını simulate edebileceğimi bilmiyorum. İnternetten araştırdığıma göre genelde Sendinput kullanıyorlar ama ben kullandığımda oyunumu çökertiyor.

O yüzden buraya yardım istemeye geldim. Yardımcı olabilecek biri var mı ^^

Kod:
// loop
    while (!GetAsyncKeyState(VK_END))
    {
        std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));

        // if space is pressed
        if (!GetAsyncKeyState(VK_SPACE))
            continue;

        // get local player
        const auto localPlayer = *reinterpret_cast<std::uintptr_t*>(client + offset::dwLocalPlayer);

        // is localPlayer valid
        if (!localPlayer)
            continue;

        const auto health = *reinterpret_cast<std::int32_t*>(localPlayer + offset::m_Health);

        // check is alive
        if (!health)
            continue;

        const auto flags = *reinterpret_cast<std::int32_t*>(localPlayer + offset::isGrounded);

        // 520 --> Yerde    16904 ---> Eğiliyor
        if (flags == 520 || flags == 16904)
        {
            //Bu kısım çalışınca oyuncuyu zıplatmak istiyorum..
            //Buraya sendinput falan koyunca oyunum zıpladığım an çöküyor
        }

    }
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt