C++ hile menüsündeki iconları değiştirme nasıl yaparım ?

tiktoker

Bronz Üye
Katılım
1 Ağu 2021
Mesajlar
49
Beğeniler
1
C++ | ImGui BYTE Kullanarak Resim Eklemek istiyorum.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Daha doğrusu hali hazırdakini değiştirmek istiyorum.
CS:GO hilesi için elimde source mevcut resimler byte array olarak eklenmiş.Byte kodlarını değiştiriyorum ancak değişmiyor.Yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkürler.
 
C++:
    Mat imread(const string& filename, int flags=IMREAD_COLOR )
        using namespace cv;
    Mat image = imread("image.jpg");

Transparent içeren görüntü ise ;​

C++:
Mat image = imread("image.png", IMREAD_UNCHANGED);
 
Sen byte convertor mu istiyorsun?
 
typedef struct IDirect3DTexture9 *LPDIRECT3DTEXTURE9, *PDIRECT3DTEXTURE9;

BYTE resimbyte { RESMİN BYTESİ }
LPDIRECT3DTEXTURE9 resminismi;

Çizdirme:
if (resminismi== NULL)
D3DXCreateTextureFromFileInMemory(pDevice, bytes::resimbyte , sizeof(bytes::resimbyte ), &resminismi);

Kullanım:
ImGui::Image(resimbyte, ImVec2(x, y));
Bu yolu izledim yinede çözüme ulaşamadım.Sanırsam eksik bir şey yapıyorum.
 
C++ | ImGui BYTE Kullanarak Resim Eklemek istiyorum.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Daha doğrusu hali hazırdakini değiştirmek istiyorum.
CS:GO hilesi için elimde source mevcut resimler byte array olarak eklenmiş.Byte kodlarını değiştiriyorum ancak değişmiyor.Yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkürler.
generatecode diye bir byte converter var ama nerden yükleniyor bilmiyorum bende çok aradım bulamadım
 
Neden byte ile eklemek istiyorsun anlam veremedim zaten paste yapıyorsun ve lakin oyun içine resim sokarak %20 bir kayıp elde edeceksin şunu dene 1 saniye geç açılır resim indirir içeri alır safe olarak



C++:
std::string DownloadBytes(const char* const szUrl)
    {
        HINTERNET hOpen = NULL;
        HINTERNET hFile = NULL;
        char* lpBuffer = NULL;
        DWORD dwBytesRead = 0;
        char* data = 0;
        DWORD dataSize = 0;


        hOpen = InternetOpenA("Majdev&Lov3yp", NULL, NULL, NULL, NULL);
        if (!hOpen) return "";


        hFile = InternetOpenUrlA(hOpen, szUrl, NULL, NULL, INTERNET_FLAG_RELOAD, NULL);


        if (!hFile) {
            InternetCloseHandle(hOpen);
            return "";
        }


        std::string output;
        do {
            char buffer[2000];
            InternetReadFile(hFile, (LPVOID)buffer, _countof(buffer), &dwBytesRead);
            output.append(buffer, dwBytesRead);
        } while (dwBytesRead);


        InternetCloseHandle(hFile);
        InternetCloseHandle(hOpen);


        return output;
    }
}
std::string imData;
std::string resimbaglantısıurl = "";
void downloadImage()
{
    imData = Preview::DownloadBytes(resimbaglantısıurl .c_str());
    D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx(g_D3DDevice9, imData.data(), imData.length(), 50, 31, D3DX_DEFAULT, 0, D3DFMT_UNKNOWN, D3DPOOL_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0, NULL, NULL, &resmadı);
}


daha sonra

Image(resmadı) gibi tanımla resmi
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt