Saygı Değer Sevgili Arkadaşlar C++ İle Yazdığım Bir Hilede Derleme Yaparken Hata Alıyorum
Fakat Derleme Yapılmadığında Hatsız Gözüküyor Yardımcı Olursanız Sevinirim.
Kodları Aşağıda Atacağım Nasıl Yapacağımı Anlatırsanız Sevinirim
Hata Satırı:
Fakat Derleme Yapılmadığında Hatsız Gözüküyor Yardımcı Olursanız Sevinirim.
Kodları Aşağıda Atacağım Nasıl Yapacağımı Anlatırsanız Sevinirim
C++:
HRESULT GenerateShader(IDirect3DDevice9* pD3Ddev, IDirect3DPixelShader9** pShader, float r, float g, float b)
{
char szShader[256];
ID3DXBuffer* qShaderBuf = NULL;
sprintf_s(szShader, "ps.1.1\ndef c0, %f, %f, %f, %f\nmov r0,c0", r, g, b, 1.0f);
D3DXAssembleShader(szShader, sizeof(szShader), NULL, NULL, 0, &qShaderBuf, NULL);
if (FAILED(pD3Ddev->CreatePixelShader((const DWORD*)qShaderBuf->GetBufferPointer(), qShader)))return E_FAIL;
return D3D_OK;
}
Hata Satırı:
C++:
if (FAILED(pD3Ddev->CreatePixelShader((const DWORD*)qShaderBuf->GetBufferPointer(), qShader)))return E_FAIL;