- Katılım
- 16 May 2022
- Mesajlar
- 182
- Beğeniler
- 100
Part2
https://cheatglobal.com/konu/c-aimbot-nasil-kodlanir-pt-2.65767/
Aimbot kodlamasını muhtemelen artık bilmeyen kalmamıştır yinede bilmeyenler varsa diye part şeklinde mantığı, neler gerekli ve nasıl Kodlanır gibi konulara A' dan Z'ye bir tutorial serisi başlatıyorum.
Konuya gelen ilgiye göre diğer şartlar seri şekilde gelir. Hatta örnek olması için Anti Cheat koruması olmayan veya çok düşük seviyeli korumaya sahip bir oyunada aimbot yapabiliriz.
Öncelikle Aimbot'un genel mantığını sizlere anlatalım.
Aimbot'un temel mantığı şudur:
Siz ve rakip oyuncuların koordinatlarını alarak matematiksel hesaplamalar ile en yakın oyuncuya hedef almanıza yarayan bottur diyebiliriz.
Temel olarak aslında sadece sizin ve rakip oyuncuların XYZ koordinatları ilede yapılabilir fakat her oyunda çalışmayabilir.
Öncelikle olabildiğince oyundan az veri çekerek performansı arttırmayı ve güncelleme geldiğinde uzun uzun adres güncellemek ile uğraşmayı istemediğimiz için SharpDX kütüphanesini kullanacağız.
Bu kütüphane sayesinde fare hareketlerini dilediğimiz gibi simüle edebileceğiz.
using SharpDX.DirectInput;
Verileri oyundan çekmek için ise Memory.dll kullanabiliriz. İnternette Çeşitli ve daha gelişmiş R/W memory library mevcut siz hangi library ile devam etmek istiyorsanız onu kullanın.
using Memory;
Öncelikle Memory.dll ile oyunun hafızasına erişelim.
Mem memory = new Mem();
int processId = memory.GetProcIdFromName("GameName"); // Oyunun exe adı örneğin csgo
if (processId > 0)
{
memory.OpenProcess(processId);
MessageBox.Show("Bağlantı Başarılı.");
}
else
{
MessageBox.Show("Oyun açık değil veya anti cheat koruması mevcut.");
return;
}
Bu kod ile artık oyundan dilediğimiz adress ile veri çekmeye hazırız.
Temel mantığı iyi anlayabilmeniz için ben döngü ile yapmıyorum veya bir entitylist oluşturuyorum. Zaten mantığı öğrendikten sonra geriye kalan hayal gücünüz.
Şimdi bizim X Y Z koordinatlarımızın olduğu adresleri oyundan çekelim. Ama ondan önce bizim X Y Z koordinatlarımızı nasıl buluruz bunu anlatalım.
Öncelikle oyuna girin ve bir odaya girip başlatın.
Daha sonra cheat engine açın ve float değeri seçerek UnkownValue seçin.
Bulunduğunuz konumdan unkown tarama yapın
Ardından yüksek bir yere çıkın ve increased value taratın.
Çıktığınız yerden daha alçak bir yere inin ve Decreased value aratın.
Böyle devam edin ve nihayetinde Z koordinatını bulacaksınız.
Bulduğunuz Z koordinatını sizi X ve Y koordinatlarına kolayca götürecektir.
Şimdi Bulduğunuz Z adresine sağ tıklayıp Pointer Açan for this adress tıklıyoruz. Bu sayede bulduğumuz geçici adresin kalıcı adresini buluyoruz.
Kalıcı adresi bulduktan sonra da offsetine hesap makinesi yardımıyla HEX adresine -1 ekleyerek veya +1 ekleyerek offseti değiştirerek X ve Y adreslerine ulaşabilirsiniz.
Tüm adresleri bulduktan sonra artık adresleri çekelim.
float playerX = memory.ReadFloat("game.exe+0x123456"); // Oyuncu X pozisyonu
float playerY = memory.ReadFloat("game.exe+0x123457"); // Oyuncu Y pozisyonu
float playerZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x123458"); // Oyuncu Z pozisyonu
Bu şekilde kendi X Y Z adresimizi çekiyoruz.
Part 2: Yakında
Eşit: Klavyeden ötürü bazı kelimeler mantıksız olabilir diğer partlarda dikkat edilecektir.
https://cheatglobal.com/konu/c-aimbot-nasil-kodlanir-pt-2.65767/
Aimbot kodlamasını muhtemelen artık bilmeyen kalmamıştır yinede bilmeyenler varsa diye part şeklinde mantığı, neler gerekli ve nasıl Kodlanır gibi konulara A' dan Z'ye bir tutorial serisi başlatıyorum.
Konuya gelen ilgiye göre diğer şartlar seri şekilde gelir. Hatta örnek olması için Anti Cheat koruması olmayan veya çok düşük seviyeli korumaya sahip bir oyunada aimbot yapabiliriz.
Öncelikle Aimbot'un genel mantığını sizlere anlatalım.
Aimbot'un temel mantığı şudur:
Siz ve rakip oyuncuların koordinatlarını alarak matematiksel hesaplamalar ile en yakın oyuncuya hedef almanıza yarayan bottur diyebiliriz.
Temel olarak aslında sadece sizin ve rakip oyuncuların XYZ koordinatları ilede yapılabilir fakat her oyunda çalışmayabilir.
Öncelikle olabildiğince oyundan az veri çekerek performansı arttırmayı ve güncelleme geldiğinde uzun uzun adres güncellemek ile uğraşmayı istemediğimiz için SharpDX kütüphanesini kullanacağız.
Bu kütüphane sayesinde fare hareketlerini dilediğimiz gibi simüle edebileceğiz.
using SharpDX.DirectInput;
Verileri oyundan çekmek için ise Memory.dll kullanabiliriz. İnternette Çeşitli ve daha gelişmiş R/W memory library mevcut siz hangi library ile devam etmek istiyorsanız onu kullanın.
using Memory;
Öncelikle Memory.dll ile oyunun hafızasına erişelim.
Mem memory = new Mem();
int processId = memory.GetProcIdFromName("GameName"); // Oyunun exe adı örneğin csgo
if (processId > 0)
{
memory.OpenProcess(processId);
MessageBox.Show("Bağlantı Başarılı.");
}
else
{
MessageBox.Show("Oyun açık değil veya anti cheat koruması mevcut.");
return;
}
Bu kod ile artık oyundan dilediğimiz adress ile veri çekmeye hazırız.
Temel mantığı iyi anlayabilmeniz için ben döngü ile yapmıyorum veya bir entitylist oluşturuyorum. Zaten mantığı öğrendikten sonra geriye kalan hayal gücünüz.
Şimdi bizim X Y Z koordinatlarımızın olduğu adresleri oyundan çekelim. Ama ondan önce bizim X Y Z koordinatlarımızı nasıl buluruz bunu anlatalım.
Öncelikle oyuna girin ve bir odaya girip başlatın.
Daha sonra cheat engine açın ve float değeri seçerek UnkownValue seçin.
Bulunduğunuz konumdan unkown tarama yapın
Ardından yüksek bir yere çıkın ve increased value taratın.
Çıktığınız yerden daha alçak bir yere inin ve Decreased value aratın.
Böyle devam edin ve nihayetinde Z koordinatını bulacaksınız.
Bulduğunuz Z koordinatını sizi X ve Y koordinatlarına kolayca götürecektir.
Şimdi Bulduğunuz Z adresine sağ tıklayıp Pointer Açan for this adress tıklıyoruz. Bu sayede bulduğumuz geçici adresin kalıcı adresini buluyoruz.
Kalıcı adresi bulduktan sonra da offsetine hesap makinesi yardımıyla HEX adresine -1 ekleyerek veya +1 ekleyerek offseti değiştirerek X ve Y adreslerine ulaşabilirsiniz.
Tüm adresleri bulduktan sonra artık adresleri çekelim.
float playerX = memory.ReadFloat("game.exe+0x123456"); // Oyuncu X pozisyonu
float playerY = memory.ReadFloat("game.exe+0x123457"); // Oyuncu Y pozisyonu
float playerZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x123458"); // Oyuncu Z pozisyonu
Bu şekilde kendi X Y Z adresimizi çekiyoruz.
Part 2: Yakında
Eşit: Klavyeden ötürü bazı kelimeler mantıksız olabilir diğer partlarda dikkat edilecektir.
Son düzenleme: