yektaxx
Uzman Üye
- Katılım
- 18 Şub 2024
- Mesajlar
- 538
- Beğeniler
- 84
- İletişim
Beyler bir süre olmayabilirim piyasada valla lgs ye çalışcam aq bizim gizlimiz saklımız yok bahaneye gerek yok.
Gitmeden son bişe saliyim dedim kendi java projemden AutoPlayer.
Oyunu otomatik oynar.
hala geliştirilebilicek yanları var.
İsteyen kullansın
Öncelikle Buildlemeye üşenenler için:
Jar:
DLL:
jar ı temp e Packets klasörü oluşturup içine koyun ve dll i injectleyin.
evet bu arada moon un jar load uğraşamadım kendim yapmaya aşırı üşendim
Gitmeden son bişe saliyim dedim kendi java projemden AutoPlayer.
Oyunu otomatik oynar.
hala geliştirilebilicek yanları var.
İsteyen kullansın
Öncelikle Buildlemeye üşenenler için:
Jar:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
DLL:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
jar ı temp e Packets klasörü oluşturup içine koyun ve dll i injectleyin.
evet bu arada moon un jar load uğraşamadım kendim yapmaya aşırı üşendim
package arisunewesty.craftrise.module.impl.player;
import arisunewesty.craftrise.module.Module;
import arisunewesty.craftrise.module.ModuleCategory;
import arisunewesty.craftrise.module.setting.NumberSetting;
import arisunewesty.craftrise.module.setting.BooleanSetting;
import arisunewesty.craftrise.utils.Timer;
import arisunewesty.craftrise.utils.mapper.Minecraft;
import arisunewesty.craftrise.utils.mapper.ThePlayer;
import arisunewesty.craftrise.utils.mapper.TheWorld;
import com.craftrise.m9;
import com.craftrise.mg;
import java.util.Comparator;
import java.util.List;
import java.util.stream.Collectors;
public class AutoPlayer extends Module {
public Timer timer = new Timer();
public static NumberSetting range = new NumberSetting("Range", 20, 2, 500);
public static NumberSetting minDistance = new NumberSetting("Min Distance", 3, 1, 10);
public static BooleanSetting aimbot = new BooleanSetting("Aimbot", true);
public static BooleanSetting attack = new BooleanSetting("Attack", true);
public static BooleanSetting leftClicker = new BooleanSetting("Left Clicker", false);
private static final double EYE_HEIGHT = 1.62; // Göz yüksekliği sabiti
private static final double SPEED = 0.22; // Sabit hız
private static final double AIMBOT_ATTACK_DISTANCE = 4.0; // Aimbot ve saldırı için mesafe sınırı
private static final double TOLERANCE = 0.05; // Mesafe kontrolü için tolerans
private static final long LEFT_CLICK_DELAY = 100; // Sol tıklama aralığı (ms)
private double lastX = 0;
private double lastY = 0;
private double lastZ = 0;
private long stuckTime = 0;
private static final long STUCK_THRESHOLD = 1000; // 1 saniye
private long moduleActivatedTime = 0;
private static final long MODULE_ACTIVATION_DELAY = 100; // 100ms gecikme
private static final long OBSTACLE_DELAY = 100; // Engel kontrolü gecikmesi
private long lastObstacleCheckTime = 0;
private long lastLeftClickTime = 0;
public AutoPlayer() {
super("AutoPlayer", ModuleCategory.PLAYER, 0);
settings.add(range);
settings.add(minDistance);
settings.add(aimbot);
settings.add(attack);
settings.add(leftClicker);
}
// zamanlayıcı attack için dostinyolar
private long lastAttackTime = 0;
private static final long ATTACK_COOLDOWN = 500; // 500ms bekleme süresi
@Override
public void onEnable() {
super.onEnable();
moduleActivatedTime = System.currentTimeMillis(); // Modül açıldığında zamanı kaydet
}
@Override
public void onRender2DEvent() {
if (!this.isToggled()) return; // Modül kapalıysa işlemleri yapma
// Modül açıldıktan sonra gecikme süresi kadar bekle
if (System.currentTimeMillis() - moduleActivatedTime < MODULE_ACTIVATION_DELAY) {
return;
}
List<mg> targets = TheWorld.playerEntities();
targets = targets.stream()
.filter(e -> GetDistanceToEntity(e) < range.getNumber() && e != Minecraft.GetPlayer())
.collect(Collectors.toList());
targets.sort(Comparator.comparingDouble(this::GetDistanceToEntity));
if (targets.isEmpty()) {
return; // Hedef bulunamadıysa işlemi durdur
}
mg target = targets.get(0); // En yakın hedefi seçiyoruz
double currentX = ThePlayer.GetPosX();
double currentY = ThePlayer.GetPosY();
double currentZ = ThePlayer.GetPosZ();
if (System.currentTimeMillis() - lastObstacleCheckTime >= OBSTACLE_DELAY) {
// Hareket takılma tespit kısmı dostinyolar
if (Math.abs(currentX - lastX) < TOLERANCE && Math.abs(currentY - lastY) < TOLERANCE && Math.abs(currentZ - lastZ) < TOLERANCE) {
if (System.currentTimeMillis() - stuckTime > STUCK_THRESHOLD) {
// Takılma tespit edildi, zıplama ve yön değiştirme
ThePlayer.SetMotionY(0.42); // Zıplama hareketi
// Rastgele bir yön belirleyerek hareket et
float randomAngle = (float) (Math.random() * 360);
ThePlayer.SetRotationYaw(randomAngle);
double motionX = -Math.sin(Math.toRadians(randomAngle)) * SPEED;
double motionZ = Math.cos(Math.toRadians(randomAngle)) * SPEED;
ThePlayer.SetMotionX(motionX);
ThePlayer.SetMotionZ(motionZ);
}
} else {
stuckTime = System.currentTimeMillis(); // zamlayıcı sıfırla dostinyolar
}
lastX = currentX;
lastY = currentY;
lastZ = currentZ;
lastObstacleCheckTime = System.currentTimeMillis();
}
double targetX = ThePlayer.GetPosX(target);
double targetY = ThePlayer.GetPosY(target) + EYE_HEIGHT;
double targetZ = ThePlayer.GetPosZ(target);
double deltaX = targetX - currentX;
double deltaY = targetY - currentY;
double deltaZ = targetZ - currentZ;
double distance = Math.sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY + deltaZ * deltaZ);
if (distance > minDistance.getNumber()) {
float rotationYaw = (float) Math.toDegrees(Math.atan2(deltaZ, deltaX)) - 90.0F;
ThePlayer.SetRotationYaw(rotationYaw);
double motionX = -Math.sin(Math.toRadians(rotationYaw)) * SPEED;
double motionZ = Math.cos(Math.toRadians(rotationYaw)) * SPEED;
ThePlayer.SetMotionX(motionX);
ThePlayer.SetMotionZ(motionZ);
} else {
// Hedefe yaklaşılınca harekete başlıyo muck
float currentYaw = ThePlayer.GetrotationYaw();
float strafeYaw = currentYaw + 90.0F; // Yana doğru strafing
ThePlayer.SetRotationYaw(strafeYaw);
double motionX = -Math.sin(Math.toRadians(strafeYaw)) * (SPEED / 2);
double motionZ = Math.cos(Math.toRadians(strafeYaw)) * (SPEED / 2);
ThePlayer.SetMotionX(motionX);
ThePlayer.SetMotionZ(motionZ);
}
if (aimbot.isToggled() && distance <= AIMBOT_ATTACK_DISTANCE) {
if (Minecraft.getEntityHealth(target) > 0.0) { // Hedef hayattaysa
float targetYaw = getYaw(target);
float targetPitch = getPitch(target);
ThePlayer.SetRotationYaw(targetYaw);
ThePlayer.SetRotationPitch(targetPitch);
if (leftClicker.isToggled()) {
long currentTime = System.currentTimeMillis();
if (currentTime - lastLeftClickTime >= LEFT_CLICK_DELAY) {
Minecraft.sendSwing();
lastLeftClickTime = currentTime;
}
}
if (attack.isToggled()) {
long currentTime = System.currentTimeMillis();
if (currentTime - lastAttackTime >= ATTACK_COOLDOWN) {
Minecraft.addToSendQueue(Minecraft.C02EntityUseAttack(target));
lastAttackTime = currentTime;
}
}
}
}
}
private float getYaw(m9 entity) {
double deltaX = entity.bE - ThePlayer.GetPosX();
double deltaZ = entity.bH - ThePlayer.GetPosZ();
return (float) Math.toDegrees(Math.atan2(deltaZ, deltaX)) - 90.0F;
}
private float getPitch(m9 entity) {
double deltaX = entity.bE - ThePlayer.GetPosX();
double deltaY = entity.aY - ThePlayer.GetPosY();
double deltaZ = entity.bH - ThePlayer.GetPosZ();
double distance = Math.sqrt(deltaX * deltaX + deltaZ * deltaZ);
return (float) -Math.toDegrees(Math.atan2(deltaY, distance));
}
private double GetDistanceToEntity(m9 entity) {
double deltaX = ThePlayer.GetPosX() - entity.bE;
double deltaY = ThePlayer.GetPosY() - entity.aY;
double deltaZ = ThePlayer.GetPosZ() - entity.bH;
return Math.sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY + deltaZ * deltaZ);
}
}
Son düzenleme: