dreamfonsi
Banned
- Katılım
- 3 Kas 2022
- Mesajlar
- 118
- Beğeniler
- 57
///
Son düzenleme:
//Kernel Driver ile Read Write yapıyorsun sanırım. Peki Valorantda Integrity check yok mu ? Herhangi bir byte'ı değiştirmek bu kadar kolay mı ? Lolde var çünkü Valorantda niye yok.Memory regionlar encrypted değil mi ?
Evet farkettim şimdi.büyük ihtimalle bilemez çünkü reflex az önce ucde paylaştı bunu o da copy paste yapıp direkt paylaştı
r7flex ztn dreamfonsi uc de paylaştığı şeyi cg dede paylaşmış .dbüyük ihtimalle bilemez çünkü reflex az önce ucde paylaştı bunu o da copy paste yapıp direkt paylaştı
integrity check varda adı üstünde check yazmanı engelleyemezler, bu internal kernel r/w yapmıyorum.Kernel Driver ile Read Write yapıyorsun sanırım. Peki Valorantda Integrity check yok mu ? Herhangi bir byte'ı değiştirmek bu kadar kolay mı ? Lolde var çünkü Valorantda niye yok.Memory regionlar encrypted değil mi ?
ben ucdeki şeyleri alıp cg'ye atanlardan zannetim xdr7flex ztn dreamfonsi uc de paylaştığı şeyi cg dede paylaşmış .d
auto get_equippable_pointer = reinterpret_cast<std::uintptr_t(__fastcall*)(AAresEquippable*)>(Valorant::Base + 0x23DCFA0); //https://github.com/10HEAD/ValorantOffsets/blob/main/valorantoffsets.hpp#L11
std::uintptr_t result = get_equippable_pointer(Equippable);
GetGameFlowStateManager() -> GetCurrentState() -> (char)pad_80(128) -> 2
ApplySkin();
GetGameFlowStateManager() -> GetCurrentState() -> (char)pad_80(128) -> 6
getgameflowda patladım isim koymakla ugrasmiyorum ya da yamatos srcsinden almıyoruz basitçe ida pseucode ve yine char kısmında patladımC++:auto get_equippable_pointer = reinterpret_cast<std::uintptr_t(__fastcall*)(AAresEquippable*)>(Valorant::Base + 0x23DCFA0); //https://github.com/10HEAD/ValorantOffsets/blob/main/valorantoffsets.hpp#L11 std::uintptr_t result = get_equippable_pointer(Equippable);
Bune ?
Ayrıca get_equippable_pointer değil onun adı, AresClientGameInstance. Ve bu kadar kod yığınınada gerek yok.
C++:GetGameFlowStateManager() -> GetCurrentState() -> (char)pad_80(128) -> 2 ApplySkin(); GetGameFlowStateManager() -> GetCurrentState() -> (char)pad_80(128) -> 6
Gitmiş UC'de falan paylaşmış bide reklam ve şovdan ibaretsin sen kardeş. İçi boş balonsun. Patlamana gerek yok paster köpekliğin gene üstünde.getgameflowda patladım isim koymakla ugrasmiyorum ya da yamatos srcsinden almıyoruz basitçe ida pseucode char kısmında patladım