Arıyorum Ortalama 80-100$ Bütçe İle Valorant Priv Hile Arıyorum

Arkadaşlar Merhaba başlıkta da belirttiğim gibi bütçem biraz var fakat hileyi kullandıktan 1 gün sonra ban yemek istemiyorum. Uzun süre kullanabileceğim Legit ve Priv bir hile arıyorum Trigger veya ESP ikisi de olabilir. Lütfen Öneri yaparken daha önce kullandınız mı kullandıysanız ne kadar süre ve neden öneriyorsunuz? Teşekkür ederim
sys info isolate olabilir kankam
 
Öneriniz için teşekkürler GameBreaker aklımdaydı zaten ama DC sini kaybetmiştim sanırım DC adresı varsa verebilir misiniz
@SensePrivate için biraz araştırma yapacagım teşekkürler Fakat Lity ürünlerini incelemedim 30 dolar biraz ucuz kactı gozume ve ban yemek istemiyorum kaliteli bir ürün arıyorum acıkcası. Lity Arkadası da kotulemek ıstemem belkı ürünü gercekten kalıtelı ve makul fiyatlı bir üründür lütfen mesajımı görürse @Lity donus yapsın ve ürünü hakkında bilgi verirse memnun kalırım.
Ek olarak belirtmek isterim ki Şuanki İlk 2 önceliğim:
Scarion.Pub
@KATAKLYSM ise ikinci önceliğim @KATAKLYSM Dc üzerinden sizlere dönüs yapıyorum bakarsanız sevınırım
Merhaba forum veya discord dm üzerinden ulaşabilirsin gerekli bilgiler için
 
Öncelik sıralamamı şu şekilde ayarladım yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar:
su sekılde 1. oncelıgım scarpion CG de pazarı yok sanırım.

  1. oncelıgım @KATAKLYSM

  1. oncelıgım @Gamebreaker
belki Mitamers de dusunebılırım birkac arkadasım onerdı fakat ekran goruntusu alma olayı oldugu ıcın son plana attım. Ekran goruntusu alması benım ıcın cok da onemlı degıl sadece bılgısayarda oyun oynayacagım.
 
Öncelik sıralamamı şu şekilde ayarladım yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar:
su sekılde 1. oncelıgım scarpion CG de pazarı yok sanırım.

  1. oncelıgım @KATAKLYSM

  1. oncelıgım @Gamebreaker
belki Mitamers de dusunebılırım birkac arkadasım onerdı fakat ekran goruntusu alma olayı oldugu ıcın son plana attım. Ekran goruntusu alması benım ıcın cok da onemlı degıl sadece bılgısayarda oyun oynayacagım.
ekran görüntüsü alma olayı derken
 
ekran görüntüsü alma olayı derken
GameB
ekran görüntüsü alma olayı derken
GameBreakerin de yaptıgı gibi hocam belirli zaman aralıklarıyla uygulama sizin ekran goruntusunu Dev. sistemine gönderiyor yanı satıcı sızın tam olarak ne yaptıgınızı gorebılıyor. Konu da belirtildiği gibi
dkp6hzq.png
 
Öncelik sıralamamı şu şekilde ayarladım yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar:
su sekılde 1. oncelıgım scarpion CG de pazarı yok sanırım.

  1. oncelıgım @KATAKLYSM

  1. oncelıgım @Gamebreaker
belki Mitamers de dusunebılırım birkac arkadasım onerdı fakat ekran goruntusu alma olayı oldugu ıcın son plana attım. Ekran goruntusu alması benım ıcın cok da onemlı degıl sadece bılgısayarda oyun oynayacagım.
mitamers alma onlar reseller hepsi boş adamlar bu gamebreaker kata kendi ürünlerini geliştiriyolar direkt devler onlardan alabilirsini scraionu bilmiyorum
 
uzun soluklu bir şey arıyorsanız toplamda 8kya lifetime makcu 2pc color aim kullanabilirsiniz legit takıldığınız sürece 1-2 yıl bile çok rahat götürebilir sizleri.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt