favela internal source

@FLexLaynn bypass güncellicen mi
zaten suanda bende çalısıyor aga çalısmayanlara not koymusum oraya zaten çalısanlar kullansın çalısmayanlar kullanmasın diye
daha sabah 4 kişi takımca girdik lobide baya bi sıkıntı çektik ama maça girince sorun olmadı suan mis giib çalısıyor
 
zaten suanda bende çalısıyor aga çalısmayanlara not koymusum oraya zaten çalısanlar kullansın çalısmayanlar kullanmasın diye
daha sabah 4 kişi takımca girdik lobide baya bi sıkıntı çektik ama maça girince sorun olmadı suan mis giib çalısıyor
öle değil yani geliştircen mi anlamında
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt